loading...
ღ کانون هواداران مهدی احمدوند ღ
اعــــلانـــاتـــ








Download Now

 


       به زودی اولین آلبـوم مـجاز مهدی احمدوند در سراسر کشور      


 
 




صفحه رسمی مهدی احمدوند در اینستاگرام


instagram.com


mehdi_ahmadvandorginal


http://s5.picofile.com/file/8129036826/instagram_Mehdi_Ahmadvand.png

 


Ɛвяαнιм JσƘєR بازدید : 978 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

عــکــس زیــبــا از بــچــگی هـای مــهدی احــمدونـد

|| کـــانــون هــواداران مــهدی احــمدونــد ||

...:::.. Fans-Ahmadvand.Rzb.iR ..:::...

 

___________________________________________________

 

صحبت های مهدی احمدوند با شما عزیزان

یه عکس از دوران کودکیم پیدا کردم با عکسهای الانم که مقایسه میکنم چیزایی که تغییر کرده و دوست داشتم تغییر نمیکرد یکیش رنگ موهام بود که تغییر کرد و به مشکی تبدیل شد و چیزایی که تغییر نکرده و دوست داشتم تغییر میکرد مدل و سایز بینی بنده است
خب اینا که همش شوخی بود

 و اما بریم سر اصل مطلب

 تو سال جدید حالا تهیه کننده برنامه گفته نگو ولی من سر بسته عرض میکنم که شبکه ی 5 و گاهی اوقات نگاه کنید هستیم در خدمتتون
خلاصه سالی پر خبرهای خوب و صفا و صمیمیت و عشق و (منظور از عشق دوست پسر و دوست دختر نیست منظور افکار مثبته) خوشبختی و مهربونی و دوباره عشق رو براتون آرزو میکنم البته شماها همتون خودتون عشقید و اینجا واسه من پره عشقه
ضمنا میدونم تو این چند ماهه آهنگ خوب گوش ندادین یعنی نبود که گوش بدین من که اینجوری بودم شمارو نمیدونم ولی تا یکی 2 ماهه دیکه آلبوم من میاد صبر کنید میدونم قطعا معجزه میشه 4 تا آهنگ باحال میتونید گوش کنید . این غرور و خودخواهی نبودا فقط واقعیت بود.

 عید همگی مبارک - مهدی احمدوند

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نـظـرتــون در مـورد ســایــت ؟
    کــدوم آهــنــگ رو بــیـشـتـر مـی پــســنـدیــد ؟
    آلبوم ها





    آلبوم خونه ی غرور


    به زودی






    آلبوم نقطه ضعف


    به زودی






    آلبوم موج منفی


    به زودی

    فیــســــبــوک

        فــن پــیــج



      پـیـج مهدی احمدوند


    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 2,248
  • بازدید کلی : 49,195
  • وضعیت مدیر در یــاهــو
    گــالــری عکسها